Administrativ 17 Aprilie 2024

Digitalizare DTAC

Pentru lansarea noului serviciu, Primăria Timișoara va procesa cu prioritate primele 3 solicitări depuse în format digital pentru obținerea autorizației de construire, fără plata taxei de urgență.

Începând cu 29 aprilie 2024, cetățenii și firmele care doresc să construiască în Timișoara vor avea opțiunea să depună online documentațiile pentru AC, prin Portalul Unic al Municipiului Timișoara, după ce își înregistrează un cont. În prezent, oricine poate deja să solicite online certificatul de urbanism și alte acte emise de municipalitate, accesând pagina de servicii.

Scopul acestei măsuri este să reducă timpul de procesare și eliberare a autorizațiilor de construire. Deoarece procesul va fi posibil și online, persoanele fizice și juridice care depun în acest mod vor putea fi notificate cu privire la stadiul cererii, completări și clarificări cerute de Primăria Timișoara. Toate aceste completări vor putea fi rezolve atât în cadrul platformei online, cât și la sediul Primăriei.

Pentru mai multe informații parcurgeți întregul comunicat de mai jos.


Noutăți similare